سایت تخصص آموزش رقص

آموزش انواع رقص ترکی،عربی،شمالی،و ....

سایت تخصص آموزش رقص

آموزش انواع رقص ترکی،عربی،شمالی،و ....

پیامک عاشقانه برای همسر شوهرم دوست پسرم 2017 جدید و محبتی

فریبا | دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

 پیامک عاشقانه برای همسر 

اس ام اس عاشقانه برای شوهر ابراز عشق به شوهرم

برای تو می نویسم :
برای تویی که قلبت پاک است !
برای تویی که تنهایی ام پر از یاد توست
برای تویی که قلبم منزلگـاه عشق توست
برای تویی که عشقت معنای بودنم است .!

ڪنارم که هَستی زمان هم دستپاچه می شود
عقربه ها دو تا یکی میپرند
اما همین که می روی!
تاوان دستپاچگی های ساعـت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند
لحظه های بی تو.

اس ام اس جدید عاشقانه به همسر
ﺣﻀﻮﺭ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻣﺪﺗﻬﺎﺳﺖ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻧﯿﺴﺖ  ﺍﻣﺎ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﻫَﻤﯿﺸﮕﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺍﺳﺖ .

.

.

.


اس ام اس های عاشقانه به همسر
دستت را که میگیرم
می دانم ناب تر از تو دست های تو دستی نیست !
میدانم ماندنی تراز نگاه تو چشمی نیست
برای خنـده هایم می خندی
برای گریه هایم شانه می شوی !
می دانم برای راست گفتن مستی نمی خواهی
پس همیشه درقلبم میمانی .

اس ام اس دوست داشتن عاشقانه به همسر
من و تو میدانیم
کز پی هر تقدیر
حکمتی می آید  !
من و فرسایش دل
تو و تصمیم و مڪان
ما و تقـدیر و زمان
چه شود آخر دلتنگیها  !
خدا می داند .

اس ام اس عاشقانه برای همسر
بهترین روز زندگی من روزیست
که تو در میان ناباوری های من می آیی
و
کنارم می نشـینی و دستم را می گیری
آرام زمزمه میکنی
دوستت دارم.

اس ام اس عاشقانه به شوهر
شَب در خم گیسوی تو عابر می شد
با هر نفست بهار ظاهر می شد!
ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم
با دیدن چشـمان تو عاشق می شد.

اس ام اس عاشقانه به همسر زن
این شب ها که نیستی
قرارمان باشد پای تابیدن هاب ماه
واسم هست!
که تو هم هَمان ماهی را مـی بینی که من میبینم
اینجا
بدون تو!
قرارمان باشد با ماه
برساند نگـاهَم را به نگاهت!
بی ڪم و ڪاست.

اس ام اس های زیبا جدید عاشقانه به همسر
قلبم فدای اون عزیزی که دنیایی ازدلتنگی روبه امید یک لحظه دیدنش به جان میخرم.

اس ام اس عاشقانه برای شوهر ابراز عشق به شوهرم

یادت برایم همانند قصه سیگار پیرمردیست که سالهاست میگوید نخ آخر است …

.

.

.

بهشت نمیخواهم اگر بخواهی مرا روی زمین ببوسی !

.

.

.

کنارِ تو کودک میشوم

هر بار پیشِ تو هزار بار متولد میشوم !

.

.

.

من یک فردم ؛ زوجم تو باش !

.

.

.

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم !

.

.

.
بعضی وقتا کسی تو زندگیت هست که اصلا لازم نیست تو آغوشت بگیره ، فقط با نگاه گرمش بدون حتی گرفتن دستات میتونه قلبتو بوسه بارون کنه !!!

.

.

.

تو را دوست داشتن تنها کارِ من است !
.

.

.

دوستت دارم ، همین ؛

این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ، حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !

بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی …
.

.

.

برایم مثل بهار می مانی

آمدنت را همیشه تحویل می گیرم …
.

.

.

چهار فصل که حرفه …

فصل پنجمی هست به نام تــــــــو ، به هوای تــــــــو …

.

.

.

با صداقت مینویسم من اسیر نازتم

گر بخواهی یا نخواهی نازنینم یادتم
.

.

.

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !
.

.

.

بگو دوستم میداری تا از دفتر شعرم کتابی مقدس بسازم …

.

.

.

دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است “رویای” تو را خواب ببیند …

.

.

.

خیلی دوستت دارم ، ده تا !!!

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار …
.

.

.

عشق یعنی طوری نگاهت میکنم که انگار تنها آدم دنیایی …

.

.

.
من تمام نمی شوم در عشق تو

ثانیه به ثانیه شروع می شوم !
.

.

.

باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “دلم تنگ شده” و “دارم میام دنبالت” بیشتر از چند ساعت نباشه …

.

.

.

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !

چشم فراموش میکند اما دل هرگز !

پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …

.

.

.

به یادت هستم تا روزی که تابوتم همچون قایقی روان بر دوش مردم باشد !

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد …

من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !

.

.

.

می شود کمی بخندی به حوض آب ؟

میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …

.

.

.

با مهربانیت معجزه میکنی ؛ من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !

.

.

.

از من تا وجودت فاصله فقط چند کیلومتر “دوستت دارم” است !

.

.

.

ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !

.

.

.

دوست داشتنت برفیست سنگین

میبارد

مینشیند

یخ میبندد و با هیچ آفتابی آب نمیشود !

.

.

.

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …

.

.

.

نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !

.

.

.

هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو میشود بود …

اس ام اس عاشقانه برای شوهر ابراز عشق به شوهرم

دوسـت دارم یـڪ شبــﮧ، هفتــاد سـال پیـــر شـوم
در ڪنــار خیـابــانی بـایستـــم . . .
تـــو مـرا بـی آنڪــﮧ بـشنــاسی ، از ازدحـام تــلخ خـیـــابـان عبــور دهــے . . .
هفتـــاد ســال پیـــر شـدن یــک شبـــﮧ
بـه حـس گـــــرمــی دسـتـ های تـــو
هنــگامـی کـه مرا عبــور میـدهـی بــی آنـڪـﮧ بـشنــاســی،
مــے ارزد . . .!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی